Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

המשרד שלנו

משרד הנדל"ן נווה צדק הוא משרד תיווך בוטיק שהוקם בשנת 1994 על ידי אורן כץ ומנוהל עד היום על ידו. במשרד עובדים 5 סוכנים, בעלי רישיון כחוק, שמתמחים במתן שירות אישי, מסור ולבבי ללקוחות בדרכם לדירת החלומות שלהם.

למשרד מוניטין עשיר של כ 20 שנה בתיווך בכלל ובנווה צדק בפרט. בזכות המוניטין של המשרד ושל אורן כץ (קראו כאן ראיון איתו – לינק) על לקוחות המשרד נמנים יחידים ומשפחות, שלעיתים קרובות רוכשים דירות נוספות ומביאים לקוחות בשיטת "חבר מביא חבר".

בזכות הקשרים הענפים והאמיצים של משרד נדלן נווה צדק עם חברות הבנייה והקבלנים, ניתנת עדיפות ללקוחות המשרד וכך אנו מצליחים להשיג עבורם את הדירות הטובות ביותר ולסגור עבורם את העסקאות המשתלמות ביותר – וכל זאת בנאמנות ללא פשרות, באמינות, הגינות ומסירות אין קץ.

הלקוחות שמגיעים למשרדנו מקבלים שירות וטיפול אישי וצמוד. אנו מלווים כל לקוח לאורך כל התהליך – מהרגע שהוא מחליט לרכוש או לשכור דירה, ועד שלב החתימה. מכיוון שכל עובדי המשרד מתגוררים בנווה צדק, הלקוחות המרוצים הופכים להיות שכנים וחברים. אנחנו פוגשים אותם במכולת, בבית הקפה, בגן הילדים ובבית הכנסת. כלומר, גם אחרי חתימת החוזה נמשך הקשר העסקי והופך לקשר אישי, ובכך ייחודו של המשרד, באווירה משפחתית ובעזרה הדדית. 

המשרד מציע מגוון שירותים ועובד עם טובי הספקים, מעורכי דין נאמנים וחברת משכנתאות שילוו אתכם בתהליך רכישת או השכרת הדירה ועד מעצבי פנים והום סטיילינג שידאגו לעיצוב הדירה שבחרתם.

 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.